Komunikat w sprawie problemów z dostawą do kiosków Ruchu!

Drodzy TanioKsiążkowi Klienci,

wiemy, że część z Was ma problem z odbiorem przesyłek, które zamówiliście z opcją odbioru w kiosku Ruchu. Wszystkie problemy wynikają stąd, że Ruch S.A. wyłączył możliwość opłaty zamówień za pobraniem we wszystkich punktach swojej sieci.

O zablokowaniu tej opcji płatności Ruch S.A. nas nie poinformował i nie mieliśmy szansy, żeby odpowiednio wcześniej zareagować.

Jest nam bardzo przykro, bo przez zaistniałą sytuację, nie możecie dostać swoich tanioksiążkowych paczek w terminie. Nie mamy też żadnych informacji o tym, kiedy możliwość opłacenia zamówienia w kioskach Ruchu, będzie znów możliwa.

Oczywiście już robimy wszystko, co w naszej mocy, żeby się skontaktować z tymi z Was, których dotknęła niespodziewana decyzja Ruch S.A. Niestety takich zamówień jest dużo, sytuacja dotyczy ponad 1000 paczek. Dlatego trochę potrwa, zanim uda się nam skontaktować ze wszystkimi.

Jeżeli paczka nie została jeszcze nadana, możecie wybrać każdą inną dostępną formę dostawy (wszystkie znajdziecie w tym miejscu) i poinformować nas o swoim wyborze, dzięki temu razem szybciej rozwiążemy problem.

Kontakt do naszego Biura Obsługi Klienta:

Dołożymy wszelkich starań, żebyście dostali swoje paczki!

Komunikat w sprawie problemów z dostawą do kiosków Ruchu

Przeczytaj także